Sporten Elst geeft een unieke ervaring

Logo Ultrasport

UltrasportBent u op zoek naar een geschikte sportschool? Ga dan sporten in Elst bij Ultrasport! Dit is de perfecte sportschool voor jong en oud! Het maakt niet uit welk doel u heeft, het is mogelijk bij Ultrasport. U kunt uw doel alleen bereiken maar ook kiezen voor personal training of een groepsles.

Wanneer u gaat sporten in Elst bij Ultrasport, maakt u standaard gebruik van de beste faciliteiten en de nieuwste apparaten. Maak uw hoofd helemaal leeg door na een lange en drukke dag te komen sporten bij Ultrasport. Naast dat u kunt sporten in de zaal, kunt u er ook voor kiezen om een groepsles te nemen. Ultrasport biedt verschillende groepslessen aan zoals poweryoga en seniorensport.

Andere faciliteiten

Naast sporten biedt Ultrasport ook ontspanning aan. U kunt in de healthcenter gebruik maken van de zonnebank, de sauna of neem een beauty behandeling. Dit is heerlijk na een sportsessie!

Eigen ervaring

Ik sport al een aantal maanden bij Ultrasport en zou het iedereen aanraden! Ze bieden zeer goede begeleiding en ook de apparaten zijn erg makkelijk in gebruik. Daarnaast is het erg groot en kunt u er gratis parkeren voor de deur.