Over ons

Goedendag, welkom bij mijn blog. Ik ben Peter Derks. 3 jaar geleden ben ik een eigen sportschool gestart in Nijmegen. Ik was daarmee een van de eerste en in de tijd van nu is dat misschien wel ver 3 dubbelt. Iedereen wilt tegenwoordig hun perfecte summer body. En daarvoor gaan de meeste mensen naar de sportschool die het goedkoopste is. Dat is natuurlijk ook te begrijpen maar er zitten ook veel nadelen aan zoals, het is bijna altijd druk daardoor heeft u slechte concentratie, de apparaten zijn meestal vies en vaak bezet en iets heel belangrijks er is bijna geen begeleiding dat is natuurlijk iets wat heel belangrijk is van 1 van de 3 mensen doet de oefening verkeerd en daardoor mist u sommige spieren om te trainen. Ik hoop dat ik u wat bij hem kunnen brengen over sportscholen en wens u succes met uw summer body.

Afbeeldingsresultaat voor personal trainer