Koolhydraatarme pasta

Lowcarbclub

Iedereen houdt wel van een lekkere pasta. Maar wat nou als je op je koolhydraten aan het letten bent? Mensen denken vaak dat ze dan geen pasta meer kunnen eten omdat daar veel koolhydraten in zitten. Die mensen hebben het dus fout! Low Carb Club heeft lekkere koolhydraatarme pasta in hun assortiment. Zo kun je toch een of vaker per week een lekkere pasta eten zonder dat je veel koolhydraten binnen krijgt.

koolhydraatarme pasta

Eigen ervaringen

Zelf ben ik heel blij dat zij dit in hun assortiment hebben zitten. Ik vind pasta’s altijd lekker en het is makkelijk te maken. Deze koolhydraatarme pasta’s maken diëten nog makkelijker. Zo kan ik lekkere macaroni, fussilli en spaghetti blijven maken en ook op mijn koolhydraten blijven letten. Deze pasta’s zijn ideaal voor in mijn dieet. Het heeft geen andere smaak dan gewone pasta waar wel koolhydraten in zitten. Dat is mooi meegenomen want vaak als je op dieet bent is er maar een kleine keuze van wat je wél mag en kan eten. Daarom zijn deze dieet pasta’s top aangezien je gewoon nog lekkere maaltijden kan bereiden en je dieet niet gelijk in de soep loopt.