Volg uw personal training bij 30PT

30PT Logo

Bent u op zoek naar een personal trainer? Kom langs bij onze sportschool. 30PT is de beste sportschool bij u in de buurt Wij beschikken over meerdere trainers en de allernieuwste apparaten.

personal training

Personal training volgen

Wij bij 30PT beschikken over de beste personal trainingen. Onze trainingen worden geleid door de beste trainers die opgeleid zijn en overal verstand van hebben op sportgebied. Houdt u er niet van om in een grote groep te sporten en sport u liever alleen. Dan is een personal training de perfecte oplossing voor u. Neem een proefles om te kijken of het wat voor u is. In deze proefles gaat u kennis maken met uw personal trainer en al vast wat oefeningen doen. Als de proefles erg goed bevalt, dan kunt u meteen een abonnement nemen om zo vaak per week te komen. Wij hopen u graag snel te zien in onze sportschool.

Contact

Neem bij interesse even contact op met onze sportschool. Alle gegevens zijn te vinden op onze website. Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar. Als wij door omstandigheden niet op kunnen nemen. Stuur dan even een mailtje.